SERIUS NAK BADAN SADO

DALAM MASA 2 BULAN?

MSOTROPIN BOLEH MEMBANTU ANDA!

Atau Whatsapp ‘meso’ ke 012-3011082 untuk sebarang pertanyaan.

Hadiah PERCUMA TShirt Ekslusif MESOTROPIN menanti anda!

Hai, saya Megat Syafferizul. Pengedar pil supplement Msotropin.

Saya nak kongsikan dengan anda testimoni pengguna Msotropin. Semoga dapat membantu anda membuat keputusan yang terbaik untuk kebaikkan anda.

“Apa Orang Kata Pasal Msotropin”

Jangan hanya percaya apa yang saya cakap, jom baca apa pengguna Msotropin kata

Atau Whatsapp ‘meso’ ke 012-3011082 untuk sebarang pertanyaan.

Hadiah PERCUMA TShirt Ekslusif MESOTROPIN menanti anda!

Saya Memperkenalkan

Kelebihan Msotropin

  • MEMULIH OTOT SELEPAS WORKOUT (BCAA)
  • MEMBESARKAN OTOT SELEPAS WORKOUT (BCAA)
  • MENGEKALKAN TENAGA SEMASA WORKOUT (tribulus & tongkat ali)
  • MENINGKATKAN PEMBESARAN OTOT DENGAN PANTAS
  • MERANGSANG PENGELUARAN HORMON TESTOSTERON, HORMON PEMBESARAN DAN HORMON TIROID
  • MENGUATKAN SISTEM KETAHANAN BADAN
  • MELANCARKAN PERJALANAN DARAH
  • MENINGKATKAN SISTEM ANTIBODI BADAN
  • BERFUNGSI UNTUK MEMBAKAR LEMAK DISELURUH BADAN

“NAK BADAN FIT & LEAN, KENA WORKOUT! ”

Ye…

Kena workout. Takde jalan shortcut. Cuma, apabila anda menggunakan M-Sotropin, ianya membantu anda untuk dapatkan hasil yang diinginkan, iaitu;

BADAN YANG FIT, OTOT YANG LEBIH BESAR…

Workout pun kena rajin. Sebelum mula workout, telan dulu 3 biji tablet ni.
Dan anda akan dapat rasai kesannya

Jom tengok video ini

Msotropin Ni Selamat Ke?

JANGAN RISAU! M-Sotropin ni selamat.

Berikut adalah Tumbuhan semulajadi yang di proses untuk menghasilkan Tablet.

HALAL. Ada sijil JAKIM. No rujukan MS1500:2009 1012-01/2014. BUKAN UBAT.

Tiada kesan sampingan. 100% HERBA.

Surat Pengesahan Daripada Kementerian Kesihatan Malaysia

Nota : Mesotropin adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG INterphase (FDI). ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun mesotropin telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan mesotropin tidak memerlukan pendaftaran produk.

Masih ragu-ragu lagi? Jom scroll

Mereka nie semua antara pengguna Msotropin

msotropin

“Percayalah Kepada Diri Anda.”

  • Kali ini, anda harus mendengar kata hati anda. Anda tiada pilihan lain lagi.
  • Maka, jangan SABOTAJ kebahagiaan diri anda sendiri. Anda berhak tentukan apa yang terbaik untuk diri anda.
  • Anda berhak beri PELUANG untuk mencuba Msotropin. Itu tanggungjawab anda.
  • Anda mahukan bentuk badan yang sado seperti body builder? Oleh itu, anda harus bertindak sekarang.

HARGA SEBENAR Produk Ini Adalah RM220

Tapi Jangan Bayar RM220

Saya dah fikir berkali-kali sebelum saya buat keputusan tak masuk akal.

Saya TIDAK AKAN JUAL dengan harga RM220!

Malah, saya akan tambah lagi BONUS bernilai RM150 100% PERCUMA

Bonus SPECIAL PERCUMA

Nota: Design sebenar mungkin berbeza dengan gambar di atas

JUMLAH KESELURUHAN ADALAH MESOTROPIN (RM220) + BONUS (bernilai RM150) = RM370

Untuk 200 orang pertama yang sedang membaca ayat ini (Ya, anda),
kami mahu berikan tawaran tidak masuk akal.

Tawaran-Gila #1 – R̶M̶370̶ RM190 SAHAJA

Ya, anda hanya perlu bayar Mesotropin ini hanya RM370 RM190 sahaja. Anda layak untuk dapat kesemua BONUS di atas.

Tawaran-Gila #2 – Puas Hati Atau Kami Pulangkan Balik Duit Anda

Jaminan Pulangan Wang Dalam 30 Hari
Sekiranya anda sudah dapat Mesotropin ini, dan tidak berjaya untuk Bina Badan Sado setelah makan Mesotropin dan buat workout berhari-hari

Maka saya tidak layak pegang duit anda. Anda hanya perlu berikan nombor akaun ke e-mel yang kami sediakan, dan kami akan pulangkan 100% duit anda.

Ya, anda boleh simpan semua Mesotropin walaupun sudah terima refund. Tawaran ini sah dalam tempoh 30-hari selepas anda lakukan pembelian Mesotropin Bermula hari ini..

Atau Whatsapp ‘meso’ ke 012-3011082 untuk sebarang pertanyaan.

Hadiah PERCUMA TShirt Ekslusif MESOTROPIN menanti anda!

Frequently Asked Questions (FAQ) Berkaitan Msotropin

Kalau dah ambil Mesotropin? Kena ambil protein juga ke?

Mesotropin adalah anabolik booster & energy booster. Ia mempercepatkan proses pembentukan otot dan pemulihan otot terutama selepas workout.
Seperti yang kita tahu Whey protein adalah sumber protein yang tinggi. Protein adalah ‘building block’ terhadap pembinaan otot.
Tanpa cukup protein, badan anda tak cukup bahan untuk hasilkan otot. Mesotropin akan menpercepatkan proses pembinaan otot dan whey protein
adalah bahan yang diperlukan untuk hasilkan otot. Gabungan kedua bahan ini pasti akan keputusan yang hebat terhadap otot-otot anda.

Apa fungsi Mesotropin ni dalam badan?

Ia adalah BOOSTER yang dapat membantu anda merealisasikan IMPIAN anda mendapatkan OTOT yang BESAR dan MENARIK!
M-sotropin mengandungi bahan2 yang telah diuji keberkesanannya terhadap LELAKI ASIA supaya proses PEMBESARAN OTOT berlaku dengan pantas selepas workout.

– Selepas satu jam pengambilan anda rasa lebih bertenaga. Workout 2 jam umpama workout 45 minit sahaja.

Selepas Satu bulan penggunaan M-sotropin, anda akan merasai perubahan terhadap OTOT – OTOT anda. Dijangka akan berlaku peningkatan SAIZ otot sebanyak 10%-30% daripada asalnya.

Selepas 3 bulan penggunaan M-sortropin, anda akan mengalami peningkatan terhadap KEKUATAN & DAYA KETAHANAN Otot2 anda.

Jangan terkejut jika anda mampu melakukan Bench Press 90kg jika sebelum ini hanya 60kg sahaja bench Press yang anda mampu lakukan

Kena ambil secara berterusan ke produk ni?

Ambil ketika mahu workout atau training sahaja, ambil 1-3 tablet sahaja sehari 15 minit sebelum mula workout.

Yang kurus kering pun boleh jadi berotot ke?

Boleh bro, tiada masalah, ikut cara diet dan workout yang betul, kemudian jadikan M-SOTROPIN ni sebagai booster untuk bina otot lebih besar dan cantik.

Macam mana nak tambahkan berat badan dan fit?

Banyakkan makan makanan berprotein seperti ayam, ikan, ubi kentang, telur, roti bakar,buah-buahan, sayur-sayuran serta banyakkan minum air kosong. Kemudian ambil 3 tablet M-SOTROPIN 15 minit sebelum workout, dan workout sejam sekali sekurang-kurangnya 3 kali seminggu, di mana-mana pun boleh.

Betul ke badan boleh besar?

Boleh bro, asalkan makan ia mengikut aturan dan kekal disiplin dalam pemakanan diet serta workout yang betul. Lebihkan makanan berprotein seperti ayam dan ikan untuk besarkan otot badan

Ada kesan sampingan tak selepas ambil produk ni untuk jangka masa panjang?

M-sotropin ini selamat digunakan ,100% herba semulajadi , M-sotropin adalah makanan tambahan di bawah kategori Food-DRUG INterphase (FDI).
ia bukan ubat. Hanya ubat sahaja memerlukan nombor pendaftaran KKM. Namun mesotropin telah melalui proses penapisan di bahagian KKM dimana
KKM telah mengeluarkan surat rasmi mengatakan mesotropin tidak memerlukan pendaftaran produk.M-sotropin telah mendapat kebenaran dari KKM dan kelulusan oleh pihak JAKIM (Halal no: MS 1500:2009 1012-01/2014).

Produk ni untuk naikkan muscle atau buang lemak?

Actually focus utama untuk booster energy. So bila energy dan stamina bertambah, intensiti workout akan meningkat. Dengan itu kadar pembakaran kalori ketika workout akan meningkat. Selain itu, mesotropin mempunyai bahan yg dpt mengekalkan otot dan menghalang otot daripada proses catabolisme (penguraian otot). Bila lepas wokout, potensi berlakunya proses catabolisme adalah tinggi, kalau tuan ambil mesotropin proses ini dapat di minimakan.

Seksual boleh meningkat ke?

Boleh. Kalau dah kahwin, isteri pasti memuji kelainan layanan anda.

Nak keraskan otot dada macam mana?

Makan 3 tablet msotropin 15 minit sebelum workout sbg booster untuk pembinaan otot dan tenaga, kemudian buat senaman dan workout khas untuk bahagian dada, jaga diet pemakanan untuk bina otot berterusan dan kurangkan lemak.

Produk ni pakai steroid ke?

Tidak sama sekali, ia makanan tambahan dan bukan sejenis ubat, produk ini juga 100% herba.

Cara senaman lelaki dan perempuan sama ke?

Cara senaman sama, cuma produk ini tidak sesuai untuk wanita, maaf ya.

1 kotak boleh tahan berapa lama?

Bergantung kepada aktiviti workout anda. Dalam 1 kotak, ada 90 biji tablet. Untuk keputusan yang optimum, anda boleh ambil 3 biji sebelum workout. Jadi ia boleh tahan 1-3 bulan (ikut tahap penggunaan).

Orang gemuk dan perut buncit boleh guna tak?
Sangat sesuai. Yang penting mesti workout dan jaga diet.

Atau Whatsapp ‘meso’ ke 012-3011082 untuk sebarang pertanyaan.

Hadiah PERCUMA TShirt Ekslusif MESOTROPIN dan video panduan bina badan menanti anda!

P.s- Mungkin ini PELUANG TERAKHIR anda terjumpa penyelesaian kepada masalah dan keinginan yang anda impikan. BERTINDAK SEKARANG. 

P.s.s- Selepas 30 hari, dan tiada kesan. Kami akan pulangkan wang anda 100%. Masih bimbang? Kami jaga elok pengguna kami.

Terima kasih.

Sahabat anda,

Megat Syafferizul

012-3011082